تفریحات سالم

ساخت وبلاگ

ایران رادیاتور + معرفی انواع محصول و بررسی مشخصات محصول و راهنمای خرید

رادیو رادیاتور ایران یکی از سیستم های گرمایشی ساخت ایران است که از کیفیت مطلوبی برخوردار است. بدون شک رادیاتورهای ایرانی از جمله سیستم های گرمایشی عملی و کارآمد هستند. ساخت با کیفیت بالا ، قیمت مناسب ، تنوع طرح و مدل ، بهره وری حرارتی مطلوب ، صرفه جویی در مصرف انرژی ، بدنه بادوام و بادوام و طراحی زیبا و محبوب ، از مهمترین ویژگی های این سیستم گرمایشی است.

 

رادیاتور ایران رادیاتور یکی از بهترین و با کیفیت ترین سیستم های گرمایشی در بازار ایران است. به طور معمول ، در ساختار رادیاتورها ، یک منبع حرارتی برای انجام فرآیند یا طراحی گرمایش طراحی می شود. لازم به ذکر است که با جریان یافتن در لوله های رادیاتور ، فرآیند تولید گرما و تأمین گرمایش محیط به بهترین شکل انجام می شود. در این رابطه باید توجه داشت که رادیاتورهای ایرانی به دلیل اندازه و حجم مناسب رادیاتور در سایر فضاهای مورد نیاز واقعی از رادیاتور استفاده می کنند.

https://tasisat.com/product-category/heating/radiator/iranradiator-radiator-radiator/

 

رادیاتورهای ایران شامل رادیاتورهای پنلی و رادیاتورهای پره ای هستند. رادیاتور پنلی این مارک معروف ایرانی از رادیاتور استیل و رادیاتور آلومینیومی نیز از رادیاتور پره ای است. رادیاتور پنلی ایران رادیاتور می تواند مدلی با سایه های مختلف داشته باشد اما رادیاتور آلومینیومی دارای مدلهای بی شماری از جمله مدلهای ترمو ، اکو ، کال ، تمپو ، خورشیدی و مدل است.

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 398 تاريخ : جمعه 29 اسفند 1399 ساعت: 14:28

AN dir=rtl>کنترل کولر گازي کنترل کده</SPAN></P><P><SPAN dir=rtl>مارک هاي بسياري از </SPAN><SPAN dir=rtl><A href="https://www.control-cooler.com/" data-cke-saved-href="https://www.control-cooler.com/">کنترل کولر گازي</A></SPAN><SPAN dir=rtl> وجود دارد که هر کدام از آنها چندين مدل مختلف دارند. به همين دليل ، تنوع بالايي در کنترل از راه دور کولر وجود دارد. اما خوشبختانه عملکرد آنها يکسان است و دکمه هاي ريموت اکثر مارک ها تقريباً يکسان هستند. به عنوان مثال ، کولرهاي گازي</SPAN> General<SPAN dir=rtl>، </SPAN>General<SPAN dir=rtl>، </SPAN>Samsung<SPAN dir=rtl>، </SPAN>Grey <SPAN dir=rtl>و ر از نظر عملکرد از نظر عملکرد مشابه هستند. فقط تفاوت هاي جزئي در نام ، نماد يا وجود يا عدم وجود يک يا دو دکمه باعث اختلاف مي شود</SPAN>.</P><P>&nbsp;</P><P><SPAN dir=rtl>بنابراين ، در اين مقاله ، ما يکي از رايج ترين ريموت هاي کولر را توصيف مي کنيم و تصاوير مربوط به ريموت چندين مارک ديگر را براي مقايسه قرار داده ايم. البته با يادگيري نحوه کار اين ريموت و دکمه هايي که در ادامه آموزش خواهيم داد ، مي توانيد کار با هر مدل کنترل از راه دور کولر را ياد بگيريد. بنابراين اگر به دنبال راهنماي کنترل از راه دور</SPAN> General Labhandi <SPAN dir=rtl>، </SPAN>Gary <SPAN dir=rtl>، </SPAN>General <SPAN dir=rtl>، </SPAN>Samsung Split <SPAN dir=rtl>، </SPAN>West Point <SPAN dir=rtl>، </SPAN>Panasonic <SPAN dir=rtl>، </SPAN>Hisense <SPAN dir=rtl>، </SPAN>TCL <SPAN dir=rtl>، </SPAN>Fuji <SPAN dir=rtl>، </SPAN>Media <SPAN dir=rtl>و غيره هستيد ، به مقاله مناسب رسيده ايد</SPAN>.</P><P>&nbsp;</P><P><SPAN dir=rtl>راهنماي کنترل از راه دور کولر گازي اينورتر</SPAN> LG <SPAN dir=rtl>را در مقاله اختصاصي کاراباما دنبال کنيد</SPAN>.</P><P>&nbsp;</P><P><SPAN dir=rtl>راهنماي کنترل از راه دور کولر گازي</SPAN> Gree</P><P><SPAN dir=rtl>کنترل از راه دور کولر گازي</SPAN></P><P>&nbsp;</P><P><SPAN dir=rtl>راهنماي کنترل از راه دور کولر گازي عمومي</SPAN></P><P><SPAN dir=rtl>کنترل از راه دور کولر گازي عمومي</SPAN></P><P>&nbsp;</P><P><SPAN dir=rtl>راهنماي کنترل از راه دور کولر گازي کرير</SPAN></P><P><SPAN dir=rtl>کنترل از راه دور کولر حامل</SPAN></P><P>&nbsp;</P><P><SPAN dir=rtl>راهنماي کنترل از راه دور سامانه تقسيم سامسونگ</SPAN></P><P><SPAN dir=rtl>سامسونگ سامسونگ کنترل از راه دور</SPAN></P><P>&nbsp;</P><P><SPAN dir=rtl>کنترل از راه دور کولر گازي</SPAN></P><P><SPAN dir=rtl>عملکرد دکمه هاي کنترل از راه دور تهويه هوا</SPAN></P><P>&nbsp;</P><P><SPAN dir=rtl>با فشار دادن اين دکمه ، کولر را در حالت و تنظيماتي که دفعه قبل خاموش کرده ايد روشن مي کنيد</SPAN>.</P><P>&nbsp;</P><P>&nbsp;</P><P><SPAN dir=rtl>اين دکمه احتمالاً کنترل از راه دور کولر گازي است که داراي 4 حالت است و شما مي توانيد با هر بار فشار دادن حالت تهويه مطبوع و علامت يا تصوير هر يک از اين 4 حالت را بسته ب

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 143 تاريخ : جمعه 29 اسفند 1399 ساعت: 4:42

عروسک  

عروسک اورجینال: فاطمه سوزنگر که به عنوان عروسک ساز در برنامه های تلویزیونی مانند ریحانه و شاخ طلایی ، شادونه و تولیدکنندگان زباله و گل زندگی می کند و به دلیل وجود برنامه های خود در برنامه خود دارای آوازهای خیابانی ، شکوفه های سیب و آشوب در مرغداری است. war ، برای داشتن اولین عروسک بازگشت آبی در جشنواره تئاتر دفاع مقدس و جایزه ویژه هیئت داوران بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان برای طراحی و تولید گورداله و خاله قلی جوایزی (به کارگردانی نادر ترکمانی و برنده مجوز جشنواره طلایی).

 

عروسک وی نشان می دهد: عروسک یک شی in بی جان و وسیله ای برای انتقال پیام داستان است تا احساسات یک روایت را از طریق استاد عروسک و عروسک به بیننده منتقل کند. عروسک زمانی اسباب بازی به شکل خرس یا حتی یک فنجان است. تماشاگر (که بیشتر کودکی است که در اینجا از او صحبت می کنیم) با هر چیزی در دنیای خیالی ارتباط برقرار کنید. عروسک سازی به معنای احیای عروسکی است که هم حرفه ای باشد و هم هنری. استاد عروسک با مهارت خاص خود باید یک احساس یا مفهوم را به عروسک خود و تماشاگر منتقل کند.

نمایش عروسکی یکی از ساده ترین ، قوی ترین و اثبات شده ترین هنرهای نمایشی بوده است و با ورود تلویزیون به خانه ها ، نمایش عروس را از صحنه تئاتر به جعبه جادو راه می اندازد و در قالبی متفاوت بازی می کند. نمایش های عروسکی و عروسکی به تدریج خود را تثبیت کردند و به ابزاری آموزشی برای کودکان تبدیل شدند. نقطه عطف برنامه عروسی در ایران دهه های 60 و 0 است. در طول این سالها ، برنامه های آزمایشی فرصت خلق آثار جذاب را داشتند. اما عروسی دقیقاً چیست و آیا پشت عروسکی وجود دارد که کودکان آن را دوست دارند ، با آن همذات پنداری می کنند ، از کار خود در یک کلمه استفاده می کنند و در مورد اینکه چه کسی را می پذیرند حرفی برای گفتن دارند؟ این فرصت را داشتیم که با فاطمه سوزنگر و هانی حسینی مقدم که هر دو فارغ التحصیل تئاتر عروسکی هستند در این باره گفتگو کنیم.

بسیاری از ما خاطرات عروسکی داریم. خاطرات عروسک هایی که نقش آنها را روی صفحه تلویزیون ترمیم می کنند و از این طریق چیزهایی را به ما می آموزند. هر کدام از عروسک های تلویزیون با لحظات شیرین زندگی کودکان دیروز و امروز گره خورده اند و هنوز در ذهن و خاطرات ما زنده هستند.

 

https://www.polishi.com/%D8%AE%D8%B1%D8%B3

 

 

.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 155 تاريخ : چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت: 5:54

انواع پمپ هاي وکيوم  روغن و پمپ هاي وکيوم  فروشگاه آنلاين شو

 

به طور کلي انواع پمپ هاي وکيوم وجود دارد که براي مکش گازها استفاده مي شود.

 

پمپ وکيوم پمپي است که مي تواند در سيستم خاصي وکيوم proper مناسبي ايجاد کند. پمپ وکيوم بايد روغني و آبي باشد.

 

اين پمپ باعث مي شود که مولکول هاي گاز از کيست خارج شوند.

 

اگر اختلاف فشار صحيحي بين دو نقطه در حالت وجود داشته باشد ، مولکول هاي گاز حرکت مي کنند. در منطقه اي که تعداد مولکول ها کمتر است ، منطقه فشار کم به عنوان منطقه فشار بالا در نظر گرفته مي شود .

 

در واقع دستگاهي که مي تواند اين اختلاف فشار را بين دو نقطه ايجاد کند پمپ وکيوم است.

پمپ وکيوم مدل VALUE VE-115

پمپ وکيوم مدل VALUE VE-125

 

به طور کلي ، پمپ هاي وکيوم  آنلاين شو به دو دسته تقسيم مي شوند:

 

دسته اول پمپ هاي وکيوم هستند که توسط گازها خارج مي شوند و باعث جابجايي مثبت مي شوند. دسته دوم از طريق مولکول هاي ذرت و گاز متراکم مي شوند.

 

پمپ وکيوم نيز به دو قسمت پمپ انتقال و پمپ گيرنده تقسيم مي شود که به آن دام نيز گفته مي شود.

 

به خاطر داشته باشيد که پمپ هاي سينتيک و محرک در ليست پمپ هاي انتقال هستند. اين فرآيند باعث مي شود که گاز از داخل پمپ و به بيرون منتقل شود.

 

اين به طور کلي توسط يک جز component مکانيکي خاص که اغلب در حال چرخش است ارزيابي مي شود. اين چرخش باعث تسريع مولکول هاي گاز و ايجاد يک منطقه کم فشار مي شود.

 

هنگامي که سطح ، که به آن وکيوم known نيز مي گويند ، به سهميه مي رسد ، يک مخزن بسته و جدا شده بزرگ با يک شير وکيوم is وجود دارد ، که هرگونه تبادل گاز بين ظرف و پمپ توسط شير را متوقف مي کند.

 

نوع ديگر پمپ وکيوم پمپ گيرنده ، پمپ گيرنده پمپ مکش ناميده مي شود که در حالت تخليه مخزن است. اين پمپ ها از طريق جذب ، مولکول هاي گاز را از بين مي برند ، اما در اين زمينه از چگالش نيز استفاده مي شود.

 

در صورت تماس مولکول هاي گاز ورودي با سطح سرد پمپ ، گاز در حالت فشرده قرار مي گيرد و اين فرآيند باعث مي شود تا به صورت مايع خارج شود.

 

پمپ وکيوم آنلاين شو

 

نام ديگري که به پمپ وکيوم given داده مي شود در گردش است.اين پمپ ها داراي چرخش مثبت هستند و مانند پمپ دوار يا دوار کار مي کنند.کار اين پمپ ها ايجاد وکيوم to و حذف مولکول هاي مورد نظر است.در واقع وظيفه ايجاد وکيوم در اين پمپ ها از طريق آب تأمين مي شود. اگر به عملکرد اين پمپ ها توجه کنيم مشخص است که پمپ هاي آب گاهي مانند کمپرسورهاي گاز عمل مي کنند.

 

اين پمپ ها از آب يا هر مايع سازگار با فرايند جاروبرقي استفاده مي کنند تا داراي خواص فشار بخار مناسب باشند. اين پمپ ها از پروانه يا تيغه استفاده مي کنند و به طور کلي شامل چرخش حلقه مايع هستند. به طور کلي ، اين فرايند وظيفه وکيومing سازي را نيز به درستي انجام مي دهد

 

اين پمپ وکيوم آب در صنايع بزرگي مانند پالايشگاه ها مورد استفاده قرار مي گيرد و به طور کلي هزينه تعمير اين پمپ ها کم است و از کارايي و دوام بالايي برخوردار است.

 

انواع پمپ وکيوم value قابل سفارش در فروشگاه آنلاين شو :

پمپ وکيوم VALUE مدل VE135N

پمپ وکيوم VALUE مدل VE160N
پمپ وکيوم VALUE مدل VE180N
 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : انواع,پمپ,های,وکیوم,روغن,و,پمپ,های,وکیوم,فروشگاه,آنلاین,شو, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 208 تاريخ : يکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت: 13:17

How to purchase the most profitable bitcoin miner

Top Essential Factors For Determining The Profitability Of Bitcoin Mining!!

Bitcoin provides a disrupting technology integrated into the blockchain. Bitcoin is a decentralized currency that means it allows transactions to happen over the world without the intervention of any govement. Moreover, miners of bitcoin see a passive income in the decentralization process of cryptocurrency.

With the advancement in mining technology, mining bitcoin can be simplified as a stream of income determined on the basis of mining rigs output. Therefore, to help you understand the profitability concept of bitcoin mining, here is a list of essential factors that you need to know.

  • Computing Hardware

Since bitcoin has gained tremendous popularity worldwide, the requirements of successful mining have also increased incredibly, which result in the development of specialized ASIC mining rigs solely for bitcoin mining. Therefore, every miner is required to have the latest mining hardware to compete with the opponents and solve a block as soon as possible.the most profitable bitcoin miner

Thus, to cater to all your needs, Abzminer has developed their latest invention ABZ PH-888 Miner, which will provide you with an incredible high hash rate of up to 120 TH/s and uses only 1450 W of power. As a matter of fact, all equipment is going to obsolete after some years. 

  • Power Costs 

In bitcoin mining, the power consumed in running the computer GPUs and other contributing devices will be a necessary operating expense. Moreover, one should know that electricity is charged on the basis of kilowatt per hour; thus, the profitability from bitcoin mining can range from $0.03 - $0.08 per Kilowatt-hour.

A minute shift in few cents can make a huge difference between the cost incurred in mining and its profitability. Miners need to use power at as low as possible price. To get the best results, you can use mining hardware by Abzminer as they are integrated with the latest mining rigs, which consumes low power consumption. 

  • Price Of Bitcoin

Bitcoin price is vital for every miner because they will get a certain amount of bitcoin once they have solved a set of transactions related to bitcoin. Moreover, one should know that bitcoin's price remains unstable, which means someday it will higher, and other days might be low.buy bitcoin miner

For instance, if the current bitcoin block reward is equivalent to 12.5 coins, and if you are doing it solely, then your operation may be unprofitable, but if you have taken any membership of a mining pool, you can get some percentage of bitcoin-based on the contribution of hash rate by your mining computer. 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : How,to,purchase,the,most,profitable,bitcoin,miner, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 223 تاريخ : پنجشنبه 14 اسفند 1399 ساعت: 16:04

پهپاد حفاظتي و بازار رو به رشد پهپادها

پهپاد ها و خصوصا پهپاد هاي حفاظتي امروز در سيستم هاي مختلفي مانند معادن، ساختمان سازي و حتي رصد کردن حريم خصوصي اماکن وسيع و بزرگ کاربرد هاي فراواني پيدا کرده است. از سوي ديگر پهپاد ها و هواپيما هاي بدون سرنشين مورد استفاده گسترده  در صنعت نظامي و حملات ميان گروه ها و کشورهاي مختلف قرار گرفته است که موضوع بحث اين مقاله نيست. استفاده مفيد براي بهبود محيط زندگي از پهپاد هاي حفاظتي مي تواند به بهبود امنيت شهروندان يک شهر کمک شاياني داشته باشد اما در اين ميان قبل از هر چيز مشتريان و کاربران پهپاد هاي حفاظتي بايد قوانين و مقررات اين حوزه را بشناسند و نکاتي در اين خصوص را مد نظر قرار دهند. اينکه در ايران چنين قوانيني هنوز تنظيم نشده است و البته بازار اين تکنولوژي هنوز به اندازه کافي در ايران گسترش نيافته يک نقص و خلل در اين حوزه به حساب مي آيد که البته دير يا زود کشور ما نيز بايد به فکر تنظيم چنين مقرراتي باشد.

قوانين و محدوديت هاي پهپاد حفاظتي

همانطور که اشاره کرديم در ايران قوانين مدوني در حوزه پرواز پهپادها با هدف حفاظت وجود ندارد به همين دليل به بررسي قوانين حوزه پهپاد هاي حفاظتي در کشور آمريکا پرداخته ايم. در ايالات متحده، کمپاني هاي خدمات پهپاد و مشتريان شرکت ها با مقررات سختگيرانه اي مواجه مي شوند که کاربري بسياري از پهپادهاي غير تفريحي را محدود مي کنند. تنظيم چنين مقرراتي بر عهده سازمان  FAA (اداره هوانوردي فدرال ) قرار دارد که هنوز به حد تکامل خود در زمينه قانون گذاري پروازهاي پهپادي نرسيده است.

FAA در راستاي تنظيم مقررات پروازهاي پهپادي در سال هاي پذشته اقداماتي انجام داده تا کاربري پهپاد توسط شرکت ها را کمرنگ تر کند. اين اقدامات شامل اجراي پروژه برنامه آزمايشي ادغام سيستم هواپيماهاي بدون سرنشين (UAS) مي باشد، اما بسياري از کارشناسان معتقدند که اين قانون بايد سال ها قبل از تعيين چارچوب براي فعاليت پهپادهاي تجاري بر فراز مناطق پر جمعيت تنظيم مي شد.
در حال حاضر راه اندازي و به پرواز درآوردن يک هواپيماي بدون سرنشين کوچک با قانون 107 (FAA) محدود مي شود. از سوي ديگر به تازگي قوانيني به تصويب رسيده که بر اساس آن پهپادهاي کوچک بايد در ميدان ديد يک اپراتور باشند و تنها مي توانند بر فراز انسان ها پرواز کنند. اجراي اين قوانين در ابعادي گسترده تر از مثلاً يک زمين گلف، عملاً غير ممکن است.
نايب رئيس خدمات هوا فضا در کمپاني نوآوري سيستم هاي بدون سرنشين FAA سعي کرده تا اين مشکلات را هر چه سريع تر براي پهپادها حل کند و براي اين موضوع برنامه هايي ارائه شده است که انتظار تحول در قوانين و همچنين تکنولوژي هاي جديد پهپادهاي نظارتي در سال 2021 را بيشتر کرده است. هايک ويژن    

همچنين کارشناسان حوزه هوا فضا معتقد هستند که محدوديت هاي مربوط به محيط به پرواز درآمدن پهپادها بايد کاهش يابد چرا که امکان توسعه فناوري در اين بخش را به شدت محدود کرده است. با اين اوصاف، هم اکنون و با همين قوانين نا منظم و دست و پا گير نيز محيط ها و موارد کاربري بسياري وجود دارد که در آن پهپاد حفاظتي مي تواند به صورت قانوني و مطمئن به پرواز درآيد. اين موارد کاربري عبارتند از پروژه هاي زيرساختي و لوله کشي در مناطقي با تردد کنترل شده، کار در معادن، زمين هاي گلف و ساير صنايع مانند بيمه، مديريت بحران، مديريت حياط وحش و حتي مديريت اطفاي حريق.  در حال حاضر دولت ها در سرتاسر دنيا تلاش مي کنند تا محدوديت ها و مقررات را به گونه اي تعيين کند که فضاي کافي براي انجام کارهاي نامبرده وجود داشته باشد.

رشد سريع بازار استفاده از پهپادها در جهان

گزارش جديد نشان مي‌دهد که تا سال ???? بازار جهاني پهپادها به يک بازار  ?? ميليارد دلاري تبديل مي شود که اين رقم نشان از افزايش ?/ ?? درصدي نسبت به سال ???? دارد. همچنين بر اساس اعلام مرکز تحقيقات گراندويو، بازار تجارت پهپادها در جهان به ارزش ??/ ?? ميليارد دلار تا سال ???? خواهد بود. سرعت رشد اين بازار نشان از يک سونامي وقايع جديد در آسمان هاي شهرها مي دهد.
خبرگزاري اسپوتنيک در گزارشي مدعي شده است که مرکز آمارگيري ام آر سي نشان مي‌دهد که استفاده نظامي از پهپادها در جهان در حال افزايش است. هم چنين استفاده از آنها در عمليات ايمني عمومي مانند عمليات تحقيقاتي و امدادرساني، ارائه خدمات پزشکي، مديريت موارد اورژانسي و آتش‌سوزي در جهان نيز  روبه گسترش است.
يکي از دلايل افزايش نگراني ها در استفاده از هواپيماهاي بدون سرنشين نبود مقرارت و نبود خلبان‌هاي حرفه‌اي در کشورها است چرا که در فضاي عدم نظارت کافي و نبود قوانين براي استفاده از پهپاد ها  کنترل تصادفات و حوادث ناشي از اين هواپيماهاي بدون سرنشين ممکن است هزينه هاي جبران نا پذير مالي و جاني براي ديگر شهروندان ايجاد کند. لازم به ذکر است که در حال حاضر نقش پهپادها از حوزه سرگرمي که در گذشته مورد استفاده قرار مي‌گرفت، خارج شده و اکنون در طيف گسترده‌اي از حوزه ها مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

بيشتر بخوانيد:    نصب دوربين مداربسته

هنگام ارزيابي پهپاد به چه نکاتي بايد توجه کنيم

براي انتخاب نوع پهپاد، بايد شرايط کسي که قرار است از پهپاد استفاده کند و موارد کاربرد پهپاد مشخص شود. يکي از رايج ترين موارد کاربري پهپاد حفاظتي، مفهوم «پهپاد در فضاهاي محدود» است که در آن فضايي به عنوان پارکينگ پهپاد در نظر گرفت مي شود که ايستگاهي براي شارژ مجدد پهپاد با قابليت مقاومت در برابر شرايط آب و هوايي مختلف را نيز دارا است. اين سيستم ها به سرعت نصب و راه اندازي مي شوند و به امکان پرواز و فرود خودکار مجهزند. در نتيجه براي تأسيساتي با نياز به حفاظت شبانه روزي بسيار مناسب خواهند بود.
يکي ديگر از ملاحظات در مورد انتخاب پهپاد اين است که آيا کمپاني شما قصد دارد پهپاد حفاظتي را به عنوان يک سرمايه با ارزش افزوده در نظر بگيرد يا از آن به عنوان يک سرويس براي ارائه خدمات بهتر استفاده نمايد. قيمت دوربين مداربسته

 سطح اتوماتيک و هوشمند بودن پهپاد

بسياري از پهپادها به قابليت عدم برخورد به موانع و نيز قابليت هاي خودکار ديگري نظير فرود و پرواز اتوماتيک و بدون نياز به هدايت مجهز هستند.
در نهايت نکات مربوط به حفاظت داده ها و سايبري نيز بايد مد نظر قرار گيرد. از آنجا که هواپيماهاي بدون سرنشين اغلب کار نظارت تصويري از مکان هاي حساس را انجام مي دهند، حفظ داده ها با رمزگذاري و تضمين محرمانه ماندن دارايي هاي ارزشمند شرکت ها از اهميت بالايي برخوردار است. هر شرکت معتبري که از پهپاد استفاده مي کند بايد امنيت و حفاظت اطلاعات جمع آوري شده از پهپاد ها را بيش از کل پروسه نظارت خود جدي بگيرد چرا که در اين صورت خود به خود اطلاعات بسيار مهمي را در معرض دسترسي سارقان و گروه هاي هکري قرار داده است.  تجهيزات دوربين مداربسته

پهپادچه خسارتي مي‌تواند به هواپيما وارد کند؟

از سال 2017 تا کنون هر ساله ميزان حوادث ناشي از برخورد پهپادها به هواپيماهاي مسافربري بيشتر شده است. در اکثر موارد آسيب ها جزيي بوده است اما اين موضوع مي تواند به يک احتمال پر خطر براي پرواز هاي مسافر بري در سراسر دنيا تبديل شود. تحقيقات بسيار محدودي در زمينه برخورد احتمالي يک پهپاد و هواپيما انجام شده است و در نتيجه نمي توان با قطعيت از ميزان خسارت احتمالي در چنين برخوردهايي صحبت کرد. با اين حال در شبيه سازي انجام شده در دانشگاه ديتون آمريکا با برخورد يک پهپاد 4 پره يک کيلوگرمي با يک هواپيماي مسافربري با سرعت بيش از 300 کيلومتر بر ساعت آسيب مي تواند به حدي شديد باشد که يک فاجعه رخ دهد. تي وي تي  

در  تحقيق ديگري که توسط اداره هوانوردي فدرال آمريکا درخصوص امنيت سيستم هواپيماي بدون سرنشين انجام شده، نشان مي دهد که پهپادها مي‌توانند بيش از پرندگان در هنگام تصادف خسارت ايجاد کنند و ممکن است باتري ليتيم-يون آنان در اثر چنين برخوردي آتش گرفته و موجب آتش سوزي شود.

  1. https://seowebmaster.blogsky.com/1399/11/04/post-66/%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%a8%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%87%db%8c%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c
  2. https://seo77.blogsky.com/1399/11/04/post-44/%d8%ad%d9%85%d9%84-%d9%88-%d9%86%d9%82%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c
  3. https://seo77.blogsky.com/1399/11/04/post-50/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%db%8c%da%a9%d9%be%d8%a7%d8%b1%da%86%d9%87
  4. https://seo77.blogsky.com/1399/11/04/post-48/%d8%a8%d9%87%db%8c%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af
  5. https://seo77.blogsky.com/1399/11/04/post-46/%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%a8%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%87%db%8c%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c
  6. https://seokar-ir5.blogsky.com/1399/11/04/post-42/%d8%ad%d9%85%d9%84-%d9%88-%d9%86%d9%82%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c
  7. https://seokar-ir5.blogsky.com/1399/11/04/post-48/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%db%8c%da%a9%d9%be%d8%a7%d8%b1%da%86%d9%87
  8. https://seokar-ir5.blogsky.com/1399/11/04/post-46/%d8%a8%d9%87%db%8c%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af
  9. https://seokar-ir5.blogsky.com/1399/11/04/post-44/%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%a8%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%87%db%8c%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c
  10. https://webdesigner-seo.blogsky.com/1399/11/04/post-40/%d8%ad%d9%85%d9%84-%d9%88-%d9%86%d9%82%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c
  11. https://webdesigner-seo.blogsky.com/1399/11/04/post-46/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%db%8c%da%a9%d9%be%d8%a7%d8%b1%da%86%d9%87
  12. https://webdesigner-seo.blogsky.com/1399/11/04/post-44/%d8%a8%d9%87%db%8c%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af
  13. https://webdesigner-seo.blogsky.com/1399/11/04/post-42/%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%a8%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%87%db%8c%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c
  14. https://seo-websaz.blogsky.com/1399/11/04/post-31/%d8%ad%d9%85%d9%84-%d9%88-%d9%86%d9%82%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c
  15. https://seo-websaz.blogsky.com/1399/11/04/post-37/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%db%8c%da%a9%d9%be%d8%a7%d8%b1%da%86%d9%87
  16. https://seo-websaz.blogsky.com/1399/11/04/post-35/%d8%a8%d9%87%db%8c%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af
  17. https://seo-websaz.blogsky.com/1399/11/04/post-33/%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%a8%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%87%db%8c%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c
  18. http://webmaster.sitearia.ir/post-341216.html
  19. http://webmaster.sitearia.ir/post-341222.html
  20. http://webmaster.sitearia.ir/post-341220.html

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : پهپاد,حفاظتی,و,بازار,رو,به,رشد,پهپادها, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 202 تاريخ : چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت: 23:09

چربي گير فايبرگلاس

چربي گير فايبرگلاس دستگاهي است که از آن براي جدا کردن چربي و روغن در رستوران ها، تالارها، هتل ها و آشپزخانه ها قبل از ورودشان به چاه فاضلاب استفاده مي شود. يکي از مهم ترين مشکلات و دغدغه هاي آشپزخانه ها و صنايع تهيه و توليد غذا، جمع شدن روغن و چربي هاي دور ريز در سيستم هاي زهکش و چاه است که موجب گرفتگي و بسته شدن راه خروج آب مي شود. از بهترين و کاربردي ترين چربي گيرهاي موجود در بازار مي توان به نوع چربيگير فايبرگلاس آن ها اشاره کرد. در ادامه به بررسي ويژگي هاي اين چربي گير مي پردازيم. با ما همراه باشيد.

l7s_w2.jpg

کاربرد چربي گير

 از چربي گير فايبرگلاس براي جداسازي هر نوع چربي و روغن قبل از تخليه به چاه فاضلاب بهره مي گيرند، استفاده از اين دستگاه علاوه بر سادگي، هزينه بسيار پاييني را نيز به همراه دارد. معمولا چربي ها وزن سبک تري نسبت به پساب هاي فاضلابي دارند و در شرايط مناسب بر روي سطح آب قرار مي گيرند، به همين دليل حذف و جدا کردنشان بسيار راحت تر مي باشد. دستگاه  چربي گير اين کار را براي فاضلاب آشپزخانه ها انجام مي دهد و در صورت استفاده درست، بيش از 98 درصد روغن را از چاه فاضلاب حذف خواهد کرد.

مزيت هاي چربي گير فايبرگلاس

در حقيقت بهره گيري از فايبرگلاس در چربي گير باعث طول عمر بالا، استحکام و مقاوت بسيار عالي و همچنين سبک وزني آن شده است. از کارايي هاي ديگر چربي گير مي توان به نگه داشتن پساب روغن و کاهش دماي آن اشاره کرد. اين کاهش دما موجب حل نشدن چربي و آب در يکديگر مي شود و پروسه جدا کردن را آسان تر مي نمايد. خوب است بدانيد علاوه بر روغن، هر نوع پسماند جامد و پسماندهاي غذا نيز توسط اين دستگاه جدا خواهند شد و راه فاضلاب به هيچ عنوان مسدود نمي شود. محل نصب و تعبيه چربي گير در خارج از آشپرخانه و در داخل زمين مي باشد و قسمت انتهاي لوله ي خروجي در داخل فاضلاب به حالت شناور قرار مي گيرد، تا پساب چربي گيري شده را خارج کند.

ompd_w3.jpg

مزاياي مهم چربي گير فايبرگلاس عبارت است از:

  • امکان ساخت و مونتاژ در محل مورد نظر
  • امکان طراحي و توليد در اندازه هاي دلخواه
  • ايزولاسيون کامل و بدون بو
  • استحکام بسيار بالاي جداره و قابليت مدفون کردن
  • مقاومت و دوام بسيار عالي در برابر خوردگي و مواد شيميايي مختلف
  • نصب و انتقال آسان
  • امکان تغيير مکان و جابجايي محل نصب
  • داراي پوشش ضد اشعه ماورا بنفش
  • طول عمر بالا
  • بدون نياز به هيچ گونه عايق کاري و تعميرات احتمالي
  • داراي سبد آشغالگير
  • کاهش قابل توجه هزينه

کلام آخر

استفاده از چربي گيرها در ايران از دهه 60 رواج پيدا کرده است. امروزه نيز به دليل افزايش تعداد آشپزخانه هاي صنعتي، رستوران ها، قنادي ها و واحدهاي تهيه و توزيع مواد غذايي و توليد فاضلاب چرب، کارشناسان سازمان آب و فاضلاب پيشنهاد مي کنند، از دستگاه چربي گير فايبرگلاس استفاده کنيد، تا دچار مشکلاتي نظير بسته و مسدود شدن راه فاضلاب نشويد و از هزينه هاي اضافه جلوگيري کنيد.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : مزیت,های,چربی,گیر,فایبرگلاس, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 170 تاريخ : دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت: 21:57

انواع لنت ترمز به طور کلّي به چند دسته­ ي مختلف تقسيم مي­شوند. اين لنت­ها از نظر تکنولوژي استفاده شده براي ساخت با يکديگر متفاوت هستند. همچنين، انواع مختلف لنت ترمز تفاوت­هايي را در موادّ اوّليّه­ي مصرف شده براي ساخت لنت ترمز و ميزان عمر مفيد لنت ترمز با يکديگر دارند. در اين مقاله قصد داريم تا شما را با انواع لنت ترمز و کاربرد­هاي آن­ها آشنا کنيم.

ترمزهاي سراميکي

ترمز­هاي سراميکي يک از انواع لنت ترمز محسوب مي­شوند

لنت ترمز چيست و انواع لنت ترمز چه تفاوت­هايي با يکديگر دارند؟

پيش از وارد شدن به مبحث انواع لنت ترمز لازم است تا با اين قطعه از خودرو آشنا شويد. لنت ترمز وظيفه­ي ايجاد اصطکاک در سيستم ترمز اتومبيل را بر عهده دارد و از اين طريق به کنترل سرعت اتومبيل و يا متوقّف کردن آن کمک مي­کند. لنت­هاي ترمز معمولاً از موادّي با ضريب اصطکاک بالا ساخته مي­شوند تا بتوانند وظيفه­ي خود را به درستي انجام دهند. همچنين، جنس ترمز اتومبيل بايد به گونه­اي باشد تا در دماهاي بالا دچار خوردگي و اصطلاک نشود و بايد بتواند در تمامي‌بازه­هاي دمايي وظيفه­ي خود را به درستي انجام دهد. اصطکاک ايجاد شده در انواع مختلف لنت ترمز بين لنت ترمز و ديسک و يا کاسه­ي ترمز ايجاد مي­شود و عمل ترمز گرفتن موجب سايش و ايجاد اصطکاک بين اين دو قطعه مي­گردد. در گذشته انواع لنت ترمز را با استفاده از موادّي همچون آزبست توليد مي­کردند.

صنعت توليد لنت­هاي ترمز براي ساليان طولاني از اين مادّه براي ساخت انواع لنت ترمز استفاده مي­کرد تا اين­که دانشمندان کشف کردند که استفاده از آزبست در ساخت لنت ترمز موجب ابتلاي انسان به سرطان­هاي مختلف از جمله سرطان ريه مي­شود و پس از ممنوعيت استفاده از اين مادّه در ساخت انواع مختلف لنت ترمز، موادّ ديگري جايگزين آن شدند تا از بروز اين مشکل جلوگيري کنند. معمولاً موادّ به کار رفته در ساخت انواع لنت ترمز بر اساس موقعيّت­هاي مختلف انتخاب مي­شوند و اين مسئله به شرايطي همچون : نوع کارکرد خودرو و نيازمند بودن به استفاده از ترمز در موقعيّت­هاي مختلف وابسته است. به طور کلّي، انواع لنت ترمز بر اساس موادّ به کار رفته در ساخت آن­ها به ? دسته­ ي کلّي ارگانيکي، سراميکي و نيمه فلزّي دسته بندي مي­شوند. در اين مقاله قصد داريم تا اين موارد را به شما عزيزان معرّفي کنيم.

لنت ترمز سراميکي

ترمز­هاي سراميکي بالا­ترين قيمت را در ميان انواع لنت ترمز به خود اختصاص داده­اند

 

انواع لنت ترمز کدامند؟

لنت ترمز ارگانيک:

منظور از لنت ترمز ارگانيک همان لنت­هاي ترمز بدون آزبست هستند که از موادّي به غير از آزبست در ساخت آن­ها استفاده مي­شود. اين دسته از انواع لنت ترمز به دليل موادّ استفاده شده در ساخت آن­ها صداي کمي‌را در حين استفاده توليد مي­نمايند. اين گروه از انواع لنت­ ترمز به دليل جنس خاصّ خود در دما­هاي پايين عملکرد بهتري را از خود نشان مي­دهند و ممکن است که در دما­هاي بالا دچار آسيب شوند. يکي از معايب اين گونه از ترمزها اين است که ممکن است در دما­هاي بالا بوي بدي را از خود آزاد کند که اين امر اصلاً خوش آيند به نظر نمي­رسد. به طور کلّي، انتخاب اين نوع لنت­ها از ميان انواع لنت ترمز در مواقعي که نياز به استفاده­ي مداوم از ترمز را داريد توصيه نمي­گردد. زيرا استفاده از ترمز موجب داغ شدن لنت­ها مي­شود و در اين صورت ممکن است که ترمز بعد از گذشت مدّتي ديگر کارايي لازم را نداشته باشد و راننده را در مواقع ضروري با مشکل مواجه کند.

لنت ترمز سراميکي:

اين نوع از انواع مختلف لنت ترمز مزيّت­هاي لنت­هاي ترمز ارگانيک همچون بي صدا بودن را دارا مي­باشد ولي در عين حال معايب آن دسته از لنت­ها را دارا نيست. انتخاب اين نوع از لنت ترمز از ميان انواع لنت ترمز به شما اين امکان را مي­دهد که در شرايط جوّي و آب و هوايي مختلف بهترين عملکرد را از آن­ها مشاهده کنيد. همچنين، عواملي همچون تغييرات دمايي و استفاده­ي مداوم از ترمز بر روي کيفيّت اين دسته از لنت­ها نسبت به انواع ديگر لنت ترمز تأثير کم­تري دارد و شما مي­توانيد با اطمينان بيشتري اين نوع از لنت را از ميان انواع مختلف لنت ترمز انتخاب کنيد. تنها ايرادي که اين دسته از لنت­ها دارا مي­با­شند اين مورد است که اين لنت­ها بالاترين قيمت را از ميان انواع لنت ترمز دارا مي­باشند و همين امر باعث شده است تا استفاده از آن­ها محدود گردد. امروزه از ترکيبات مختلفي در کنار سراميک براي ساخت انواع لنت ترمز سراميکي استفاده مي­شود تا علاوه بر کاهش قيمت اين نوع از لنت­ها، کيفيّت عملکردي آن­ها را نيز بالا­تر ببرند.

لنت ترمز تيگران

در ساخت ترمز­هاي نيمه فلزّي از فلزّات مختلف در کنار موادّ ديگري براي ساخت اين ترمز­ها استفاده شده است

لنت­هاي نيمه فلزّي:

اين نوع از لنت­ها از نظر کارکرد، ايجاد صدا و ميزان سايش در رده­ي مياني انواع لنت ترمز قرار دارند و مي­توانند تا خريداران خود را از نظر ويژگي­هاي ذکر شده راضي نگاه دارند. قيمت اين گونه از لنت­ها پايين­تر از لنت­هاي سراميکي مي­باشد و همين امر موجب گشته است تا استفاده از آن­ها بيشتر از ديگر انواع لنت ترمز باشد. البتّه بد نيست بدانيد که لنت­هاي نيمه فلزّي نسبت به انواع لنت ترمز ارگانيک از قيمت بالا­تري برخوردارند که اين بالا بودن قيمت به دليل کيفيّت بالاي اين لنت­هاي ترمز مي­باشد. لازم به ذکر است که انواع ديگري از لنت­هاي ترمز همچون لنت­هاي ترمز کم فلز و زينتري نيز وجود دارند که از نظر کاربرد و ميزان استفاده در رتبه­هاي بعدي نسبت به موارد گفته شده قرار دارند و در حال حاضر استفاده از اين ? مورد بيشتر از موارد ديگر است.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : انواع,لنت,ترمز,کدامند,و,تفاوت,اصلی,آنها,چیست؟, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 206 تاريخ : يکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت: 5:14

امنيت فيزيکي

در دهه 1960 يک مهندس ارشد آمريکايي اصل KISS را ابداع کرد و در همان زمان اين اصل به اصل طراحي سيستم هاي امنيت فيزيکي معروف شد. اين اصل در ترجمه لفظي به اين شکل بيان مي شود “ساده بودن بهترين کاربرد را در سيستم ها دارد”.

به طور خلاصه اصل KISS از مفهوم سادگي استقبال مي کند و بيان مي کند که اکثر سيستم ها درصورتي که ساده تر باشند و نه پيچيده تر، بهترين عملکرد را دارند. اين اصل در سيستم هاي مختلف کاربرد دارد و در نتيجه وقتي صحبت از سيستم هاي امنيت فيزيکي مي شود، اين مفهوم مي تواند يک عنصر اساسي در موفقيت کلي آنها به حساب آيد.

بيشتر بخوانيد:   نمايندگي هايک ويژن    دوربين مداربسته تي وي تي  

 محيط هاي کاري امن

سالها تلاش در بهبود عملکرد صنعت امنيت نياز به يک محيط امن را در برابر ميل به فناوري مناسب براي کاربران قرار داده است. با اين حال ، يافتن يک راه حل مناسب و مفيد بين اين دو اغلب دست نيافتني به نظر مي رسد. اعتقاد عمومي بين کارشناسان امنيت بر اين است که شما مي توانيد همزمان با دستيابي به امنيت بالا ، طراحي و راحتي عملياتي را نيز در سيستم هاي خود داشته باشيد اما در عمل بسياري از سيستم ها راحتي را قرباني امنيت بالاي يک فضا مي کنند.

يکي از کارشناسان خبره در حوزه امنيت در اين باره  مي گويد: “اگر درک درستي از خطرات مربوط به امنيت و تأثير جداگانه و يا جمعي آنها بر اهداف اصلي سازمان وجود داشته باشد ، مي توان به يک قطعيت براي طراحي بهينه سيستم هاي امنيتي رسيد. من معتقد نيستم که راحتي و امنيت بالا بايد در مقابل يکديگر قرار گيرند. به عبارتي دقيق تر شما مي توانيد همزمان با دستيابي به امنيت بالا ، طراحي و راحتي عملياتي را نيز در اختيار خود داشته باشيد.”

اهميت کنترل دسترسي ايمن

گفتيم که اصل مهم در سيستم هاي امنيتي اين است که علاوه بر بالا بردن امنيت يک فضا ميزان راحتي و دسترسي پذيري افراد را نيز بالا ببرد. متاسفانه پيش فرض عمومي ميان خبره هاي صنعت امنيت بر اين است که براي امنيت واقعي سازمان ها و فضاها ، دسترسي به آنها را بايد سخت و دشوار کرد. بنابراين ، از نظر ماهيت ، کنترل دسترسي به گونه اي محدود طراحي شده است که فقط کارکنان مجاز و بازديدکنندگان اجازه دسترسي به امکانات يا ساير مناطق امن را در داخل يک فضاي امنيتي داشته باشند. کاملا واضح هست که اين موضوع بلافاصله راحتي را با امنيت مغايرت مي دهد.

بيشتر بخوانيد:   اصطلاحات دوربين مداربسته    بهترين دوربين‌ مدار بسته     

 

اکثر مردم محدوديت ورودي کنترل شده را با استفاده از کارت يا بيومتريک تحمل مي کنند زيرا نياز به امنيت را درک مي کنند. اما هنگامي که اين فناوري مانع از آن مي شود که کارکنان در طول يک روز کاري آزادانه در محيط کار خود تردد کنند ، يا وقتي اين سيستم ها بازديد کنندگان و فروشندگان بالقوه را از ورود يک تجربه مثبت به ساختمان باز مي دارند ، تحمل عمومي نسبت به سيستم هاي امنيتي کمتر مي شود. همين موضوع باعث مي شود که بازخورد منفي در مقابل صنعت امنيت به طور کلي براي افراد بوجود آيد.

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : امنیت,فیزیکی, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت: 23:07

اثرات بيولوژيکي آب مغناطيسي بر روي انسان و حيوانات

هدف از مطالعه حاضر بررسي تأثيرات مفيد آب مغناطيسي براي انسان و حيوانات است. هنگامي‌که آب در معرض يک ميدان مغناطيسي باشد با تغيير قابل‌توجهي در pH ، مواد جامد کل محلول ، سختي کل ، رسانايي ، شوري ، اکسيژن محلول ، دماي تبخير ، مواد معدني ، مواد آلي و تعداد کل باکتري‌ها  در جهت کيفيت آب بهبود مي‌يابد. بنابراين ، نفوذ آن به ديواره سلول تسهيل خواهد شد ، که مي‌تواند انتشار ساده آب را که براي رشد اندام‌هاي مختلف حياتي است ، تسريع کند. بيماران از آب مغناطيسي براي مشکلات گوارشي ، ادراري و عصبي ، بيماري‌هايي مانند ورم پستان ، درد و تورم ، ادرار دردناک و بسياري از اختلالات ديگر استفاده مي‌کنند. مشخص‌شده است که آب مغناطيسي در تسکين سرماخوردگي ، سرفه ، برونشيت ، انواع تب و ساير موارد ، درد آرتروز ، کاهش فشارخون ، بهبودي سريع پس از سکته مغزي و کمک به تنظيم قاعدگي در زنان مؤثر است. همچنين ، تصفيه آب مغناطيسي در تجزيه سنگ کليه و کيسه صفرا به ذرات کوچک بسيار موثر بود. اين آب همچنين از تشکيل بيشتر سنگ کليه و کيسه صفرا جلوگيري کرد. آب مغناطيسي با افزايش نفوذپذيري غشاي سلول مي‌تواند از پيري و خستگي جلوگيري کند. اثربخشي آب مغناطيسي براي پيشگيري و درمان تصلب شرايين در برخي از مطالعات حيواني و انساني نشان داده‌شده است. گزارش‌شده است که آب مغناطيسي به تخليه عروق و رگ‌ها از کلسترول و نمک و عادي‌سازي سيستم گردش خون کمک مي‌کند. همچنين ، آب مغناطيسي مي‌تواند براي کنترل وزن مفيد باشد و به‌عنوان مکمل يک رژيم غذايي مناسب عمل کند، زيرا اين آب فعاليت متابوليسم را بهبود مي‌بخشد ، مي‌تواند در سوزاندن چربي اضافي مفيد باشد. آب آشاميدني مغناطيسي قابليت هضم مواد مغذي را بهبود مي‌بخشد ، در مصرف آب صرفه‌جويي مي‌کند ، مي‌تواند يک روش موثر براي کاهش توليد متان و کمک به کاهش اثرات زيست‌محيطي دام ، سلامت مثبت حيوانات باشد ، که  باعث بهبود تصفيه خون و توليد آنتي‌اکسيدان  شود. آب آشاميدني مغناطيسي منجر به افزايش توليد شير ، گوشت گوسفند و پشم در گوسفندان شده است ، نه‌تنها اين ، بلکه باعث افزايش وزن بيشتر در توليد غازها و تخم‌مرغ‌ها و قابليت جوجه ريزي در بوقلمون  مي‌شود. مي‌توان نتيجه گرفت که تصفيه با آب مغناطيسي باعث بهبود فشارخون ، پارامترهاي بيوشيميايي ، کيفيت اسپرم در انسان و حيوانات مي‌شود. بنابراين ، بايد از آب مغناطيسي براي کاهش اثرات مضر داروها ، سموم و آلاينده‌هاي محيطي بر روي انسان و حيوانات استفاده شود.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : اثرات,بیولوژیکی,آب,مغناطیسی,بر,روی,انسان,و,حیوانات, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 215 تاريخ : چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت: 6:03

برگزاري کلاس آنلاين محدود به دوران تعطيلي مراکز آموزشي نيست. سال‌هاست که از اين روش آموزشي استفاده مي‌شود و به همين دليل، شرايط برگزاري کلاس‌هاي آنلاين و وبينارها، گسترش يافته‌اند و امکانات متنوعي براي بهبود کيفيت کلاس‌ها، فراهم شده است.

برگزاري وبينار و کلاس مجازي چگونه انجام مي شود؟

وبينار يکي از جديدترين روش‌هاي آموزش مجازي است که با کمک نرم‌افزارها در بستر اينترنت، انجام مي‌شود. البته اين وبينارها از طرق ديگر نيز ممکن است که به کيفيت اين روش نيست. در پلتفرم برگزاري وبينار ايلرنو (eleao.ir) در بستر اينترنت، مدرسين و کارآموزان از طريق اينترنت و به صورت همزمان با يکديگر ارتباط دارند و فرآيند آموزش و يادگيري انجام مي‌شود.

در پلتفرم برگزاري وبينار ايلرنو (eleao.ir) در اينترنت، در مرورگر همه موارد مانند گرافيک، صدا، تصوير و صفحات وب‌ در ‌دسترس هستند. در اين شيوه علاوه بر امکان ارائه محتواي آموزشي، فرصت ارتباط مستقيم و دريافت بازخورد براي طرفين، از طريق ابزار چت، وجود دارد. براي استفاده از اين روش آموزشي، دسترسي به يک رايانه و اينترنت با سرعت مناسب ضروري ست.

ابزار مورد نياز براي برگزاري کلاس آنلاين و وبينار چيست؟

براي برگزاري کلاس آنلاين در ايلرنو (eleao.ir) به خط اينترنت، لپ تاپ يا کامپيوتر، نرم ‌افزار برگزاري کلاس و براي افزايش کيفيت کلاس، به يک سرويس دهنده متناسب با نفرات شرکت کننده در کلاس نياز داريد. البته با توجه نوع آموزش ممکن است به وب‌کم، ميکروفون، وايت ‌برد لمسي و ... نياز داشته باشيد.

سرويس‌ها و سيستم هاي برگزاري کلاس آنلاين نقاط اشتراک زيادي دارند. شما با تسلط بر يکي از آن‌ها مي‌توانيد به‌خوبي با همه‌ آن‌ها کار کنيد. لازمه‌ برگزاري کلاس موفق اين است که پيش از هر چيز وقت بگذاريد و بر پلتفرم کلاس آنلاين مسلط شويد تا بتوانيد کلاس را بخوبي اداره کنيد.

شرکت ‌کنندگان در کلاس آنلاين و وبينار چه ابزاري نياز دارند؟

کافي ست شرکت ‌کنندگان در کلاس آنلاين و وبينار يک کامپيوتر و يا لپتاپ متصل به اينترنت داشته باشند، در اين صورت مي توانند به راحتي از آموزش ها استفاده کنند. البته کامپيوتر بايد امکان پخش صدا را از طريق اسپيکر يا هدفون داشته باشد. در صورتي که ارائه دهنده کلاس از پلتفرم و يا نرم افزار خاصي استفاده کند، شرکت کنندگان مي توانند از طريق تبلت و يا گوشي هوشمند نيز از کلاس استفاده کنند.

براي برگزاري کلاس آنلاين و وبينار چه نرم افزاري استفاده شود؟

کلاس هاي مجازي و وبينارها را مي توان با نرم افزارهاي مختلفي برگزار کرد. نوع درس، تعداد مخاطبان و جلسات کلاس‌ها، در انتخاب نرم افزار مناسب براي برگزاري کلاس تاثير گذار است. معروف ‌ترين نرم‌افزارها براي برگزاري کلاس آنلاين عبارتند از: Adobe Connect، Elluminate Live، Sakai، Team Viewer، WizlQ، وب‌سايت‌هاي ايلرنو (eleao.ir) Join.me، Webx، Any Meeting و ... . اما نرم‌افزار BigBlueButton و نرم‌افزار adobe connect بيش از ساير نرم افزارها استفاده مي شود و خوشبختانه امکان دانلود رايگان نرم افزارهاي برگزاري کلاس وجود دارد. اين نرم ‌افزارها براي کلاس هاي دانشگاهي، مؤسسه‌ها، شرکت‌ها و آکادمي‌ها و افرادي که تعداد جلسه‌هاي متعدد، بسيار مناسب است.

برگزاري کلاس آنلاين چطور صورت مي‌گيرد؟

پس از آنکه از شرکت‌هاي ارائه‌ دهنده سرويس وبينار، اکانت روزانه، ماهانه يا سالانه خريداري کرديد، مي توانيد کلاس آنلاين و وبينار را در سايت آن‌ها برگزار کنيد. در اين صورت لينکي اختصاصي در اختيار شما قرار داده مي‌شود تا به شرکت ‌کنندگان کلاس آنلاين بدهيد. آن‌ها با مراجعه به آن لينک مي‌توانند در کلاس شرکت کنند. شما هم با نام کاربري خود وارد همان صفحه مي‌شويد و به عنوان سخنران، ارائه خود را شروع مي‌کنيد. دقت داشته باشيد که کيفيت و سرعت سرور در افزايش کيفيت کلاس تاثير چشمگيري دارد.

چطور کلاس آنلاين ايجاد کنيم؟

براي راه اندازي کلاس آنلاين مي تواند بستر لازم را از طريق شرکت‌هايي که امکان اجاره کلاس آنلاين (سرورمجازي يا اختصاصي) را فراهم مي‌کنند، تهيه کنيد. همانطور که در بالا گفتيم برگزاري کلاس هاي آنلاين، کار پيچيده اي نيست. آنچه در اين ميان اهميت دارد کيفيت شرايط برگزاري است و به همين دليل توصيه مي‌شود از سرورهاي مناسب و با سرعت مطلوب استفاده کنيد.

منبع: ايلرنو (eleao.ir)

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نحوه,برگزاری,کلاس,آنلاین,یا,وبینار,آنلاین, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 233 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت: 17:03

ترکيه با رونق اقتصادي که در سال‌هاي اخير تجربه کرده است، به يکي از بهترين کشورهاي دنيا براي مهاجران خارجي تبديل شده است. چگونه مي‌توانيم حق شهروندي ترکيه را دريافت کنيم؟ شرايط اخذ اقامت کوتاه مدت و بلند مدت در اين کشور چيست؟ در اين مقاله به دو مورد از سريع‌ترين راه‌هاي دريافت اقامت دائم ترکيه اشاره کرده‌ايم.

 اگر قصد دريافت اقامت بلند مدت اين کشور را داريد، مي‌توانيد با دريافت مشاوره، بهترين شهر ترکيه را براي سرمايه گذاري از طريق خريد ملک و دريافت اقامت بلند مدت و حقوق شهروندي ترکيه انتخاب کنيد.

شرايط گرفتن شهروندي ترکيه

چگونه مي‌توانيم شهروندي ترکيه را بگيريم؟ آيا مي‌دانستيد ترکيه با جذب 30 ميليون گردشگر در سال، به ششمين مقصد توريستي در سطح جهان تبديل شده است؟ موقعيت جغرافيايي اين کشور، رونقي که به لحاظ اقتصادي داشته است و آب و هواي مناسب، ترکيه را به يکي از محبوب‌ترين مقاصد گردشگري و همچنين هدف سرمايه گذاران خارجي تبديل کرده است.

مهاجرت به ترکيه و اخذ اقامت اين کشور به روش‌هاي مختلفي امکان پذير است. شما مي‌توانيد اقامت کوتاه مدت و يا بلند مدت اين کشور را دريافت کنيد؛ اما چگونه؟ روش‌هاي مختلف دريافت شهروندي ترکيه از نظر هزينه، مدت زماني که صرف مي‌کنيد و همچنين سرعت اخذ اقامت ترکيه با يک ديگر متفاوت هستند. در ادامه به بررسي اين دو روش خواهيم پرداخت.

اقامت کوتاه مدت در ترکيه

يکي از روش‌هاي اخذ اقامت اين کشور، اقامت کوتاه مدت است. اقامت کوتاه مدت ترکيه معمولا اقامتي يکساله است که براي اهدافي چون گردشگري، تحصيل يا کار صادر مي‌شود. چگونه مي‌توانيم موفق به دريافت اقامت کوتاه مدت ترکيه شويم؟ روش‌هاي زير راه‌هايي هستند که کمک مي‌کنند تا به واسطه آن‌ها اقامت يکساله اين کشور را دريافت کنيد.

  • گرفتن اقامت کوتاه مدت اين کشور از طريق ازدواج
  • اقامت از طريق يادگيري زبان ترکي
  • حضور در کارگاه‌ها و برنامه‌هاي آموزشي که در ترکيه برگزار مي‌شود.
  • اقامت توريستي و يا اجاره خانه با هدف گردشگري کوتاه مدت
  • اقامت با هدف انجام تحقيقات علمي
  • اقامت از طريق سرمايه گذاري
  • اقامت با مالکيت اموال غير منقول مانند خريد خانه

اگر قصد دريافت اقامت کوتاه مدت ترکيه را داريد، با کمک روش‌هاي فوق مي‌توانيد اقامت يک ساله اين کشور را دريافت کنيد. اما براي گرفتن شهروندي ترکيه به صورت دائم چه راهکاري وجود دارد؟ در ادامه به راهکارهاي اخذ اقامت دائم ترکيه خواهيم پرداخت.

چگونه شهروندي دائم ترکيه را دريافت کنيم؟

اگر قصد داريد اقامت دائم اين کشور را بگيريد بايد شرايطي که با آن اقامت کوتاه مدت گرفته‌ايد را حفظ کنيد و سالي يکبار آن را تمديد کنيد. براي داشتن اقامت دائم اين کشور معمولا 8 سال بايد اقامت کوتاه مدت خود را تمديد کنيد. بنابراين اگر قصد دريافت شهروندي ترکيه را داريد، ابتدا بايد به کمک يکي از راهکارهاي ذکر شده در قسمت قبل، اقامت کوتاه مدت اخذ کنيد و تا 8 سال و يا 5 سال به صورت متوالي اين اقامت کوتاه مدت خود را تمديد کنيد تا در نهايت بتوانيد موفق به اخذ اقامت بلند مدت شويد.

دريافت اقامت بلند مدت در اين کشور داراي معيارهايي است که اصلي‌ترين آن‌ها همين اقامت کوتاه مدت در ترکيه به مدت 8 سال است. شرط لازم ديگر عدم سوء پيشينه در سه سال گذشته است. همچنين داشتن درآمد کافي و پايدار و امکان تمکين خانواده نيز يکي ديگر از شروط دريافت اقامت دائم اين کشور است.

سريع‌ترين روش کسب اقامت دائم در ترکيه

همان‌طور که در قسمت قبل اشاره کرديم از طريق تمديد اقامت کوتاه مدت خود به مدت 8 سال و يا 5 سال به صورت متوالي و شروطي ديگر که کمي پيش به آن‌ها نيز اشاره کرديم شما مي‌توانيد اقامت دائم اين کشور را دريافت کنيد. اما آيا راهي سريع‌تر براي دريافت شهروندي ترکيه به صورت دائم وجود ندارد؟ در ادامه به دو روش اخذ اقامت ترکيه خواهيم پرداخت که از طريق آن‌ها مي‌توانيد شهروندي اين کشور را دريافت کنيد.

اقامت از طريق ادامه تحصيل

يکي از راه‌هاي دريافت اقامت در ترکيه براي ايرانيان ادامه تحصيل در اين کشور است. ادامه تحصيل در اين کشور مزاياي زيادي دارد که نظر دانشجويان خارجي را به سوي خود جلب کرده است. برخي از اين مزايا عبارتنداز:

  • اعتبار بالاي مدارک دانشگاهي
  • کيفيت بالاي آموزشي
  • امکان انجام کار دانشجويي براي دانشجويان خارجي
  • دريافت کمک هزينه تحصيلي
  • پايين بودن هزينه تحصيل و زندگي در اين کشور

اين مزايا، دانشجويان ايراني را ترغيب کرده تا براي ادامه تحصيل اقامت کوتاه مدت و يک ساله اين کشور را دريافت کنند. به عنوان يک دانشجوي خارجي براي دريافت اقامت موقت بايد دوره زبان را پشت سر گذرانده و پس از آن با دريافت پذيرش تحصيلي و ثبت نام در يکي از دانشگاه‌هاي اين کشور، نسبت به دريافت اقامت کوتاه مدت خود اقدام کنيد.

اقامت از طريق خريد ملک

يکي ديگر از راه‌هاي دريافت شهروندي ترکيه، دريافت اقامت از طريق سرمايه گذاري با خريد ملک در اين کشور است. طبق قوانين وضع شده از سوي دولت ترکيه در سال 2018، شهروندان خارجي مي‌توانند با خريد ملکي به ارزش 250 هزار دلار از مزاياي حق شهروندي، پاسپورت و دريافت اقامت اين کشور براي خود و خانواده برخوردار شوند.

البته با خريد ملکي با ارزش کمتر از 250 هزار دلار نيز مي‌توانيد اقامت کوتاه مدت اين کشور را دريافت کرده و هر سال براي تمديد آن اقدام کنيد. اما سرمايه گذاري با ارزش حداقل 250 هزار دلار در اين کشور شما را از مزاياي بيشتري برخوردار خواهد کرد. در ادامه به برخي از اين امتيازهاي مثبت اشاره خواهيم کرد:

  • امکان دريافت حق شهروندي ترکيه
  • دريافت اقامت دائم
  • امکان استفاده از مزيت دو تابعيتي
  • برخورداري از خدمات کامل بيمه درماني در اين کشور
  • امکان تحصيل رايگان
  • برخورداري از حق و حقوق‌هاي بازنشستگي
  • امکان اجاره دادن ملک خريداري شده و کسب درآمد ارزي
  • صدور کارت اقامت و پاسپورت ترکيه تنها در 30 روز کاري
  • امکان سفر به بيش از 70 کشور دنيا بدون نياز به ويزا
  • امکان افتتاح حساب بانکي بين المللي مسترکارت و ويزاکارت

 

عنوان:

شرايط کسب اقامت در کشور ترکيه

متا: سريع‌ترين راه دريافت شهروندي ترکيه چيست؟ اقامت دائم ترکيه را به آساني بگيريد.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : ترکیه,یکی,از,بهترین,کشورهای,دنیا,برای,مهاجران,خارجی, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 217 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت: 5:10

&

جواب زیست یازدهم فصل اول


  • جواب زیست یازدهم فصل اول

    گام به گام فصل اول زیست یازدهم

    گام به گام یازدهم تجربی

    دانلود به صورت مستقیم از نمره پلاس

    گام به گام فصل اول زیست یازدهم

    امروز برای شما دانش آموزان عزیز پایه یازدهم و داوطلبان کنکور سراسری قصد داریم تا گام به گام فصل اول زیست یازدهم را در نمره پلاس قرار دهیم . در این فایل PDF ، جواب فعالیت های زیست یازدهم فصل اول را ادامه کرده ایم .

    دانلود در ادامه مطلب ….

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : جواب,زیست,یازدهم,فصل,اول, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 175 تاريخ : يکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت: 15:31

لینک دوستان

خبرنامه